VERTROUWD SINDS 2005 | SNELLE LEVERING |

 

Bestellen bij lamor.nl

Heb je wat leuks gezien op de site? Plaats dan het gewenste artikel in jouw maat in het winkelwagentje.
Als je bent uitgewinkeld klik je in het winkelwagentje op de knop 'Bestelling afronden'.
Bij het afrekenen vragen we je om enkele persoonlijke gegevens om je bestelling te kunnen afleveren.

Moet ik een account aanmaken?

Je kunt bij lamor.nl bestellen zonder een account aan te maken. Gaat het om een eenmalige aankoop, dan is dit een prima oplossing.

De voordelen van een account

Je kunt er ook voor kiezen wél een account aan te maken. Dat werkt sneller en makkelijker.
Je kunt je gegevens opslaan, je bestelling terugzien, een verlanglijstje bewaren, meerdere afleveradressen opslaan en... bij een volgende bestelling hoef je niet alles opnieuw in te voeren!


Hoe kan ik betalen

lamor.nl biedt vier veilige mogelijkheden om online te betalen.

  • iDeal
    iDeal is pinnen via internet. De veiligste en meest vertrouwde online betaalmethode in Nederland. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruik maken van Ideal, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

    iDeal betalingen worden meteen afgeschreven. Dit is de snelste betaalmethode. Wil je je bestelling snel geleverd hebben? Kies dan voor betalen via iDeal.

  • Creditcards (via PayPal)
    Heb je een Visa of Mastercard, dan kun je betalen met je creditcard.
    Wij gebruiken PayPal voor de afhandeling van betalingen via creditcard. PayPal is een internationaal internet betalingssysteem. Je kunt veilig online betalen en gebruik maken van je creditcard. PayPal heeft al meer dan 100 miljoen gebruikers wereldwijd en is zeer eenvoudig en veilig in gebruik.

    Creditcard betalingen worden meteen afgeschreven. Dit is de snelste betaalmethode. Wil je je bestelling snel geleverd hebben? Kies dan voor betalen via creditcard.
  • Vooruit betalen per bank
    Je ontvangt een bevestigingsmail van je bestelling met daarin onze betaalgegevens en je ordernummer. Je maakt zelf het bedrag naar ons over. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling verzonden.

    Betaling per bank of giro neemt ongeveer een tot drie werkdagen in beslag en het ligt natuurlijk aan je zelf: hoe sneller je het bedrag overmaakt, hoe sneller het bij ons is bijgeschreven en we kunnen versturen. 

  •  Rembours
    Bestellen onder rembours is betalen aan de postbode. Bestellingen tot € 1000,- incl BTW kunnen onder rembours worden verzonden. De bijkomende kosten, naast de verzendkosten, bedragen € 12,50. Het totale order bedrag, incl. verzend- en rembourskosten, betaal je aan de postbode.
    Voor zendingen onder rembours geldt een minimum order bedrag van € 25,-.  Bij bestellingen boven € 250,- vragen we een aanbetaling van 10%. Indien de bestelling niet wordt aangenomen, zijn wij genoodzaakt € 25,- voor de gemaakte kosten door te bereken.
    I.v.m. fraude preventie nemen we altijd telefonisch contact met je op voor verzending.

    Bestellingen onder rembours kunnen we meteen versturen. De postbode bezorgt rembours bestellingen niet op zaterdag.

Ruilen en Retourneren

Zichttermijn

Alles wat je bestelt, mag je zeven werkdagen lang vrijblijvend thuis passen en bekijken, gerekend vanaf de dag van aflevering, tenzij er iets anders staat vermeld. Na deze zichttermijn is de koop gesloten.

Ruilen

Ruilen is geen probleem. Wil je een andere maat, kleur of artikel? Bel of mail met het team van lamor.nl: 023-7852 514 of info@lamor.nl. Onze medewerkers kunnen precies vertellen wat er mogelijk is.

Indien de producten die je wilt ontvangen goedkoper zijn dan de producten die je wilt terugsturen, dan wordt het verschil teruggestort op je rekening. In het omgekeerde geval, moet het verschil bijbetaald worden. Wij zullen de gewenste producten zo spoedig mogelijk afleveren, zonder verzendkosten in rekening te brengen.

Als je een artikel wilt ruilen omdat wij per ongeluk een verkeerde maat of een verkeerd artikel hebben gestuurd zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Neem in dit geval zo snel mogelijk op via 023- 7852 514 of info@lamor.nl

Retourneren

Als je iets binnen de zichttermijn van zeven werkdagen wilt retourneren,  kun je het met ingevulde retourbon naar ons terugsturen.
Nadat we artikel(en) ongeschonden retour hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag weer terug.

Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden bij geopende verpakking:

-  kousen en panty’s
-  handschoenen
-  lingerie bodysuits en bodystockings
-  make-up en bodyart

En daar waar het uitdrukkelijk op de site vermeld wordt.
Deze artikelen worden niet als retourzending geaccepteerd.

Hoe stuur ik een artikel terug?

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant, ook als je een item wilt ruilen. Vergeet je retourzending dus niet te frankeren en sluit de retourbon bij. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden te allen tijde geweigerd!

lamor.nl
Spaarndamseweg 120 A12
2021 KA Haarlem



Bij je bestelling vind je een retourbon, met precieze instructies over het retourneren. Deze retourbon moet altijd mee worden gestuurd.
Producten dienen in ongebruikte staat en in de originele verpakking terug te worden gestuurd. Dit houdt in dat alle labels in oorspronkelijke staat aan het kledingstuk moeten zijn bevestigd. Wij kunnen geen gedragen (het product mag uiteraard wel gepast worden) of anderszins beschadigde kleding terugnemen, tenzij er sprake is van een fabricagefout. De kleding mag ook geen draagsporen, zoals zweet-, rook- of kooklucht, bevatten. Wij behouden dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld.


Levertijd

De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Je ontvangt dan je bestelling binnen 2-3 dagen.
Artikelen die toch niet uit voorraad leverbaar zijn, hebben een levertijd die bij je maaat staat aangegeven. Mocht het afwijken, dan steelen we je direct na de bestelling op de hoogte. Als je niet wilt wachten op je bestelling als deze niet op voorraad is, dan is er de mogelijkheid om de gedane bestelling te annuleren of te wijzigen.
Het kan zijn dat bij de leverancier een artikel tijdelijk niet meer leverbaar is. In dat geval nemen we contact met je op om te bepalen of je langer wilt wachten of de bestelling wilt annuleren.

Na verzending van de bestelling is de levertijd ongeveer 1 tot 3 werkdagen binnen Nederland en 2 tot 4 werkdagen voor Belgie. Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL. PostNL geeft een garantie dat 96% de volgende werkdag wordt geleverd. Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL.

Deelleveringen

Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is, kan het voorkomen dat je bestelling in gedeelten wordt geleverd. Uiteraard betaal je dan slechts éénmaal de verzendkosten.

Voorwaarden

Bij het behouden van de bestelling ga je akkoord met de inhoud van de Algemene Voorwaarden en het Privacy statement van lamor.nl.

Garantie

Bij fabricagefouten ruilen we om tegen een nieuw exemplaar. In overige gevallen volgt een oplossing in overleg.


Afhalen

Het is mogelijk om te komen afhalen, er is helaas geen pasgelegenheid. Dit kan op werkdagen van 10.00-17.00 uur.
Geen pin aanwezig. 

Neem altijd zelf met ons contact op om een afspraak te maken.

Adres 

lamor.nl

Spaarndamseweg 120 A12
2021 KA Haarlem


Telefoon: 023 -7852 514
E-mail: info@lamor.nl

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland zijn € 1,95 of € 3,95 per bestelling, afhankelijk van het gewicht van je totale bestelling en het soort verpakkingsmateriaal.
De verzendkosten van je bestelling kun je in het winkelmandje opvragen en verschijnen tijdens het afrekenen.

  • Alle lingerie in de categorie 'Lingerie onder de 20 euro': gratis verzenden!
  • Voor bestellingen onder rembours geldt een toeslag van € 12,50.
  • Voor bestellingen uit België zijn de verzendkosten altijd € 6,50.

België

Uiteraard leveren we ook naar België.

Verzendkosten

De verzendkosten naar België zijn € 6,50.

Betalingsmogelijkheden

Vanuit België kun je op de volgende manieren betalen:
- overmaken naar een Nederlandse of Belgische rekening
- betalen met je creditcard via PayPal
- met MisterCash

Overmaken vanuit België kan met behulp van de zogenaamde IBAN en BIC codes:
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL 05AB NA05 2615 9510

Levertijd

Je bestelling wordt verzonden met PostNL zodra je betaling (of betalingsbewijs) is ontvangen. Meestal wordt je bestelling binnen 2-3 dagen geleverd.


Ander afleveradres

Je kunt je bestelling op een ander adres, bijvoorbeeld op je werk, laten afleveren. Dit is handig als er overdag niemand op het huisadres aanwezig is. Dit adres kun je eenvoudig bij het afrekenen invullen.


Verkeerd artikel ontvangen

lamor.nl doet haar best om altijd de beste service te bieden, maar er kan wel eens iets mis gaan. Het versturen van je bestelling blijft mensenwerk!

Heb je een verkeerde maat of kleur of een heel ander artikel ontvangen dan je besteld hebt, neem dan contact op met de klantenservice. We zorgen er zo snel mogelijk voor dat je alsnog het juiste artikel ontvangt.
Uiteraard zijn de retourkosten van het verkeerde artikel voor onze rekening.

Klantenservice:
Tel. 023 - 7852 514
E-mail: info@lamor.nl


Ik heb een klacht

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Klantenservice:
Tel. 023 - 7852 514
E-mail: info@lamor.nl

Een klachtenbrief kun je sturen naar:
lamor.nl
Afd. Klantenservice

Spaarndamseweg 120 A12
2021 KA Haarlem