Bestellen bij Lamor
Heb je wat leuks gezien op de site? Plaats dan het gewenste artikel in jouw maat in het winkelwagentje.
Als je bent uitgewinkeld klik je in het winkelwagentje op de knop 'Bestelling afronden'.
Bij het afrekenen vragen we je om enkele persoonlijke gegevens om je bestelling te kunnen afleveren.
Moet ik een account aanmaken?
Je kunt bij Lamor bestellen zonder een account aan te maken. Gaat het om een eenmalige aankoop, dan is dit een prima oplossing.
De voordelen van een account
Je kunt er ook voor kiezen wél een account aan te maken. Dat werkt sneller en makkelijker.
Je kunt je gegevens opslaan, je bestelling terugzien, een verlanglijstje bewaren, meerdere afleveradressen opslaan en... bij een volgende bestelling hoef je niet alles opnieuw in te voeren!
Hoe kan ik betalen?
Lamor biedt vier veilige mogelijkheden om online te betalen.
iDeal of Mister Cash
iDeal (Nederland) of Mister Cash (België) is pinnen via internet. De veiligste en meest vertrouwde online betaalmethode in Nederland en België. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruik maken van Ideal of Mister Cash, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
iDeal of Mister Cash betalingen worden meteen afgeschreven. Dit is de snelste betaalmethode. Wil je je bestelling snel geleverd hebben? Kies dan voor betalen via iDeal of Mister Cash.
Creditcards (via PayPal)
Heb je een Visa of Mastercard, dan kun je betalen met je creditcard.
Wij gebruiken PayPal voor de afhandeling van betalingen via creditcard. PayPal is een internationaal internet betalingssysteem. Je kunt veilig online betalen en gebruik maken van je creditcard. PayPal heeft al meer dan 100 miljoen gebruikers wereldwijd en is zeer eenvoudig en veilig in gebruik.
Creditcard betalingen worden meteen afgeschreven. Dit is de snelste betaalmethode. Wil je je bestelling snel geleverd hebben? Kies dan voor betalen via creditcard.
Vooruit betalen per bank / bankoverschrijving
Als je hiervoor kiest verloopt dit bij het afrekenen in principe via Multisafepay Amsterdam (een Duits IBAN nummer). Je kunt de overschrijving via Multisafepay ook negeren en zelf de betaling verrichten. Dit werkt dan als volgt:
Je ontvangt een bevestigingsmail van je bestelling met daarin onze betaalgegevens en je ordernummer. Je maakt zelf het bedrag naar ons over. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling verzonden.
Overmaken vanuit België kan met behulp van de zogenaamde IBAN en BIC codes:
BIC:INGBNL2A
IBAN:NL47 INGB 0106 9796 98
Betaling per bank of giro neemt ongeveer een tot drie werkdagen in beslag en het ligt natuurlijk aan je zelf: hoe sneller je het bedrag overmaakt, hoe sneller het bij ons is bijgeschreven en we kunnen versturen.
Afterpay
Je kunt ook achteraf betalen via Afterpay. Je plaatst je bestelling bij Lamor. Je ontvangt via Afterpay achteraf een rekening die je binnen 14 dagen aan Afterpay dient te betalen.
Afterpay betalingen worden direct doorgezet naar onze administratie. Er is dus geen vertraging in het leveringsproces.
Ruilen en Retourneren
Zichttermijn
Alles wat je bestelt, mag je veertien werkdagen lang vrijblijvend thuis passen en bekijken, gerekend vanaf de dag van aflevering, tenzij er iets anders staat vermeld. Na deze zichttermijn is de koop gesloten.
Ruilen
Ruilen is geen probleem. Wil je een andere maat, kleur of artikel? Bel of mail met het team van Lamor:
Nederland: 085-0604575 of [email protected] of [email protected]
Onze medewerkers kunnen precies vertellen wat er mogelijk is.
Indien de producten die je wilt ontvangen goedkoper zijn dan de producten die je wilt terugsturen, dan wordt het verschil teruggestort op je rekening. In het omgekeerde geval, moet het verschil bijbetaald worden. Wij zullen de gewenste producten zo spoedig mogelijk afleveren, zonder verzendkosten in rekening te brengen.
Als je een artikel wilt ruilen omdat wij per ongeluk een verkeerde maat of een verkeerd artikel hebben gestuurd zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Neem in dit geval zo snel mogelijk op.
Retourneren
Als je iets binnen de zichttermijn van 14 dagen wilt retourneren dan kan dat natuurlijk.
Hiervoor vul je ons digitale retourformulier in: (druk op de knop hieronder)
We storten het aankoopbedrag (inclusief eventueel betaalde verzendkosten) terug binnen 14 dagen na aanmelding van de retournering, mits we de artikelen daadwerkelijk retour hebben ontvangen.
Voorwaarden Retourneren
- Het artikel is schoon en vrij van vlekken en geur (rook, eten, deo etc.).
- Het artikel is niet gedragen of gewassen, passen mag (geldt niet voor lingerie, nylons, tepelplakkers en bodystockings).
- Het product zit in de originele onbeschadigde verpakking, pas dus op met uitpakken.
- Alle labels zitten nog aan het product.
- Lingerie, nylons, tepelplakkers en bodystockings kunnen alleen worden geruild als de verpakking ongeopend is.
- Binnen 14 dagen na ontvangst retour (gebruik daarvoor alleen het retour adres dat je van ons ontvangt!)
En daar waar het uitdrukkelijk op de site vermeld wordt.
Deze artikelen worden niet als retourzending geaccepteerd.
Hoe stuur ik een artikel terug?
Na het digitaal aanmelden van je retour ontvang je van ons een bericht hoe je het artikel(en) aan ons kunt retourneren.
Je moet je retour wel frankeren!
Levertijd
De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Je ontvangt dan je bestelling binnen 1-2 werkdagen.
Artikelen die toch niet uit voorraad leverbaar zijn, hebben een levertijd die bij je maat staat aangegeven. Mocht het afwijken, dan stellen we je direct na de bestelling op de hoogte. Als je niet wilt wachten op je bestelling als deze niet op voorraad is, dan is er de mogelijkheid om de gedane bestelling te annuleren of te wijzigen.
Het kan zijn dat bij de leverancier een artikel tijdelijk niet meer leverbaar is. In dat geval nemen we contact met je op om te bepalen of je langer wilt wachten of de bestelling wilt annuleren.
Na verzending van de bestelling is de levertijd ongeveer 1 tot 2 werkdagen binnen Nederland en 1 tot 3 werkdagen voor België.
Deelleveringen
Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is, kan het voorkomen dat je bestelling in gedeelten wordt geleverd. Uiteraard betaal je dan slechts éénmaal de verzendkosten.
Voorwaarden
Bij het behouden van de bestelling ga je akkoord met de inhoud van de Algemene Voorwaarden en het Privacy beleid van Lamor.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Afhalen
Dit is in principe niet mogelijk.
Verzendkosten
Je betaalt binnen Nederland en België €4.95 voor verzenden met onze pakketservice. En 5.99 voor verzenden met Post.nl Wel betaal je zelf bij retour de retour kosten, maar dan worden de verzendkosten gecrediteerd.
Levertijd
Je bestelling (mits op voorraad) wordt verzonden zodra je betaling (of betalingsbewijs) is ontvangen. Meestal wordt je bestelling binnen 1-2 dagen geleverd.
Ander afleveradres
Je kunt je bestelling op een ander adres, bijvoorbeeld op je werk, laten afleveren. Dit is handig als er overdag niemand op het huisadres aanwezig is. Dit adres kun je eenvoudig bij het afrekenen invullen.
Verkeerd artikel ontvangen
Lamor doet haar best om altijd de beste service te bieden, maar er kan wel eens iets mis gaan. Het versturen van je bestelling blijft mensenwerk!
Heb je een verkeerde maat of kleur of een heel ander artikel ontvangen dan je besteld hebt, neem dan contact op met de klantenservice. We zorgen er zo snel mogelijk voor dat je alsnog het juiste artikel ontvangt.
Uiteraard zijn de retour kosten van het verkeerde artikel voor onze rekening.
Klantenservice:
Nederland: Tel. 085-0604575 | [email protected] | [email protected]
Ik heb een klacht
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.