Info | Contactformulier

 

 

Bestellen bij Lamor

Heb je wat leuks gezien op de site? Plaats dan het gewenste artikel in jouw maat in het winkelwagentje.
Als je bent uitgewinkeld klik je in het winkelwagentje op de knop 'Bestelling afronden'.
Bij het afrekenen vragen we je om enkele persoonlijke gegevens om je bestelling te kunnen afleveren.

 

Webwinkel Keurmerk 

Moet ik een account aanmaken?

Je kunt bij Lamor bestellen zonder een account aan te maken. Gaat het om een eenmalige aankoop, dan is dit een prima oplossing.

 

De voordelen van een account

Je kunt er ook voor kiezen wél een account aan te maken. Dat werkt sneller en makkelijker.
Je kunt je gegevens opslaan, je bestelling terugzien, een verlanglijstje bewaren, meerdere afleveradressen opslaan en... bij een volgende bestelling hoef je niet alles opnieuw in te voeren!


 

Hoe kan ik betalen

Lamor biedt drie veilige mogelijkheden om online te betalen.

 

  • iDeal of Mister Cash
    iDeal (Nederland) of Mister Cash (België) is pinnen via internet. De veiligste en meest vertrouwde online betaalmethode in Nederland. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruik maken van Ideal of Mister Cash, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. 

    iDeal of Mister Cash betalingen worden meteen afgeschreven. Dit is de snelste betaalmethode. Wil je je bestelling snel geleverd hebben? Kies dan voor betalen via iDeal of Mister Cash.

  • Creditcards (via PayPal)
    Heb je een Visa of Mastercard, dan kun je betalen met je creditcard.
    Wij gebruiken PayPal voor de afhandeling van betalingen via creditcard. PayPal is een internationaal internet betalingssysteem. Je kunt veilig online betalen en gebruik maken van je creditcard. PayPal heeft al meer dan 100 miljoen gebruikers wereldwijd en is zeer eenvoudig en veilig in gebruik.

    Creditcard betalingen worden meteen afgeschreven. Dit is de snelste betaalmethode. Wil je je bestelling snel geleverd hebben? Kies dan voor betalen via creditcard.

 

  • Vooruit betalen per bank / bankoverschrijving

 

  • Als je hiervoor kiest verloopt dit bij het afrekenen in principe via Multisafepay Amsterdam (een Duits IBAN nummer). Je kunt de overschrijving via Multisafepay ook negeren en zelf de betaling verrichten. Dit werkt dan als volgt:

  • Je ontvangt een bevestigingsmail van je bestelling met daarin onze betaalgegevens en je ordernummer. Je maakt zelf het bedrag naar ons over. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling verzonden. 
  • Overmaken vanuit België kan met behulp van de zogenaamde IBAN en BIC codes:
    BIC:RABONL2U
    IBAN:NLRABO0302617302
  • Betaling per bank of giro neemt ongeveer een tot drie werkdagen in beslag en het ligt natuurlijk aan je zelf: hoe sneller je het bedrag overmaakt, hoe sneller het bij ons is bijgeschreven en we kunnen versturen. 

 

Ruilen en Retourneren

Zichttermijn

Alles wat je bestelt, mag je zeven werkdagen lang vrijblijvend thuis passen en bekijken, gerekend vanaf de dag van aflevering, tenzij er iets anders staat vermeld. Na deze zichttermijn is de koop gesloten.

 

Ruilen

Ruilen is geen probleem. Wil je een andere maat, kleur of artikel? Bel of mail met het team van Lamor:

Nederland: 085-0604575 of info@lamor.nl 

België: 078-481899 of   info@lamor.be.

Onze medewerkers kunnen precies vertellen wat er mogelijk is.

Indien de producten die je wilt ontvangen goedkoper zijn dan de producten die je wilt terugsturen, dan wordt het verschil teruggestort op je rekening. In het omgekeerde geval, moet het verschil bijbetaald worden. Wij zullen de gewenste producten zo spoedig mogelijk afleveren, zonder verzendkosten in rekening te brengen.

Als je een artikel wilt ruilen omdat wij per ongeluk een verkeerde maat of een verkeerd artikel hebben gestuurd zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Neem in dit geval zo snel mogelijk op.

 

Retourneren

Als je iets binnen de zichttermijn van 14 dagen wilt retourneren, kun je het met het ingevulde retourformulier (download hier) naar ons terugsturen.
We storten het aankoopbedrag (inclusief evt. betaalde verzendkosten) terug binnen 14 dagen na aanmelding van de retournering, mits we de artikelen daadwerkelijk retour hebben ontvangen.

 

Uitzonderingen retourneren producten

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  5. die snel kunnen bederven of verouderen;
  6. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  7. voor losse kranten en tijdschriften;
  8. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.


En daar waar het uitdrukkelijk op de site vermeld wordt.
Deze artikelen worden niet als retourzending geaccepteerd.

 

Hoe stuur ik een artikel terug?

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant, ook als je een item wilt ruilen. Vergeet je retourzending dus niet te frankeren en sluit het retourformulier (download hier) bij. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden te allen tijde geweigerd!

Lamor retourenmagazijn
Euregioweg 350
7532 SN Enschede (NL)

info@lamor.nl | info@lamor.be



Bij je bestelling vind je een retourformulier, met precieze instructies over het retourneren. Dit retourformulier moet altijd mee worden gestuurd.
Producten dienen in ongebruikte staat en in de originele verpakking terug te worden gestuurd. Dit houdt in dat alle labels in oorspronkelijke staat aan het kledingstuk moeten zijn bevestigd. Wij kunnen geen gedragen (het product mag uiteraard wel gepast worden) of anderszins beschadigde kleding terugnemen, tenzij er sprake is van een fabricagefout. De kleding mag ook geen draagsporen, zoals zweet-, rook- of kooklucht, bevatten. Wij behouden dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld.


 

Levertijd

De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Je ontvangt dan je bestelling binnen 2-3 dagen.
Artikelen die toch niet uit voorraad leverbaar zijn, hebben een levertijd die bij je maat staat aangegeven. Mocht het afwijken, dan stellen we je direct na de bestelling op de hoogte. Als je niet wilt wachten op je bestelling als deze niet op voorraad is, dan is er de mogelijkheid om de gedane bestelling te annuleren of te wijzigen.
Het kan zijn dat bij de leverancier een artikel tijdelijk niet meer leverbaar is. In dat geval nemen we contact met je op om te bepalen of je langer wilt wachten of de bestelling wilt annuleren.

Na verzending van de bestelling is de levertijd ongeveer 1 tot 3 werkdagen binnen Nederland en 2 tot 4 werkdagen voor België. 

 

Deelleveringen

Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is, kan het voorkomen dat je bestelling in gedeelten wordt geleverd. Uiteraard betaal je dan slechts éénmaal de verzendkosten.

 

Voorwaarden

Bij het behouden van de bestelling ga je akkoord met de inhoud van de Algemene Voorwaarden en het Privacy beleid van Lamor.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


 

Afhalen

Dit is in principe niet mogelijk.

 

Verzendkosten

Je betaalt binnen Nederland en België geen verzendkosten. Wel betaal je zelf de retour verzendkosten. 


  

Levertijd

Je bestelling wordt verzonden zodra je betaling (of betalingsbewijs) is ontvangen. Meestal wordt je bestelling binnen 2-3 dagen geleverd.


 

Ander afleveradres

Je kunt je bestelling op een ander adres, bijvoorbeeld op je werk, laten afleveren. Dit is handig als er overdag niemand op het huisadres aanwezig is. Dit adres kun je eenvoudig bij het afrekenen invullen.


 

Verkeerd artikel ontvangen

Lamor doet haar best om altijd de beste service te bieden, maar er kan wel eens iets mis gaan. Het versturen van je bestelling blijft mensenwerk!

Heb je een verkeerde maat of kleur of een heel ander artikel ontvangen dan je besteld hebt, neem dan contact op met de klantenservice. We zorgen er zo snel mogelijk voor dat je alsnog het juiste artikel ontvangt.
Uiteraard zijn de retourkosten van het verkeerde artikel voor onze rekening.

Klantenservice:

Nederland: Tel. 085-0604575  | info@lamor.nl

België: Tel. 078-481899 | info@lamor.be 

 

Ik heb een klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lamor.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »