Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Als je iets binnen de zichttermijn van 14 dagen wilt retourneren,  vul dan ons digitale retourformulier in.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief evt. betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat, ongeschonden, en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@lamor.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wat is ongeschonden?

Producten dienen in ongebruikte staat en in de originele verpakking terug te worden gestuurd. Dit houdt in dat alle labels in oorspronkelijke staat aan het kledingstuk moeten zijn bevestigd. Wij kunnen geen gedragen (het product mag uiteraard wel gepast worden) of anderszins beschadigde kleding terugnemen. De kleding mag ook geen draagsporen, zoals zweet-, rook- of kooklucht, bevatten. Wij behouden dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld.

Wij controleren alle producten voor we ze verzenden en leggen deze handeling vast op camera, zo bent u verzekerd van een goede eindcontrole.

Je mag de kleding dus gewoon passen. Ongeschonden retour betekent: géén make-up of andere vlekken, geen rook- of parfumgeurtjes en in de originele verpakking met de kaartjes aan de producten!

Uitzonderingen retourneren producten:

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. die door ons tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument. (op maat gemaakt)

En daar waar het uitdrukkelijk op de site vermeld wordt.
Deze artikelen worden niet als retourzending geaccepteerd.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Hoe stuur ik een artikel terug?

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant, ook als je een item wilt ruilen. Vergeet je retourzending dus niet te frankeren. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden te allen tijde geweigerd!

Stappenplan:

1) Overtuig u ervan dat de reden van uw retourzending geldig is.

2) Verpak de/het te retourneren product(en) netjes in de originele verpakking.

3) Meld je retour(en) aan via ons digitale retourformulier.

4) Stuur het pakket op naar onderstaand retouradres

PARCEL / Lamor retouren (GEEN WINKEL)
Wederiklaan 76
7534 KV Enschede (NL)

 

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@lamor.nlinfo@lamor.be. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »